Onze displays bij Kruidvat
Bij XCJ reclameproductie weten we precies wat er nodig is om producten goed in de spotlight te zetten. Als expert in het ontwikkelen, produceren, invouwen, afvullen én distribueren van kartonnen displays, bieden we speciaal uitegkiende oplossingen die perfect passen bij de dynamische wereld van de voedingssupplementen en cosmetische industrie. Onze displays staan bekend om hun kwaliteit en doeltreffendheid en creëren een prominente aanwezigheid in nagenoeg álle bekende winkelketens waaronder bijvoorbeeld Kruidvat en Trekpleister.
Vloerdisplay: Onze vloerdisplays zijn ontworpen om op te vallen. Ze bieden een robuuste constructie met aantrekkelijke visuele elementen die direct de aandacht trekken zodra klanten de winkel betreden. De maximale afmeting van 143 x 40 x 40 geeft voldoende ruimte aan een creatieve invulling
Schapdisplay: Maximaliseer de schapruimte en verbeter productzichtbaarheid met onze op maat gemaakte schapdisplays. Deze zijn perfect voor het uitlichten van speciale aanbiedingen of nieuwe producten. Schapdisplays worden ingezet als er een premium wordt weggeven, bij een introductie, bij een speciale actie, of als er zoveel volume weggezet wordt dat het niet in het vaste schap past.
Nieuwmeterdisplay: Introduceer nieuwe producten met flair. Deze displays zijn ideaal om nieuwsgierigheid en interesse te wekken bij het winkelend publiek. De nieuwmeter wordt gebruikt om introducties extra onder de aandacht te brengen op de winkelvloer.
Kassakoopjedisplay: De plaats van deze kleine, maar invloedrijke display is bij de kassa om de laatste impulsverkopen te stimuleren. Ze zijn perfect voor kleinere producten die gemakkelijk te pakken zijn tijdens het afrekenen.
Leverancierskop: Transformeer het hoofdeinde van gangpaden in een krachtige reclamezuil. Deze opvallende displays trekken van veraf de aandacht en verhogen de productomzet.
Hotspotdisplay: Zorg dat je producten centraal staan op strategische hotspots in het winkelschap. Deze displays zijn ontworpen om maximale interactie met klanten te garanderen.
Health Expert display: Deze display is bestemd voor de presentatie van nieuwe assortimenten en seizoen gerelateerde producten.
Hongkong zuil display: Deze display is bestemd voor het actiematig aanbieden van een gevarieerd aanbod van assortiment op verschillende plekken in de winkel. Om de actie extra onder de aandacht te brengen kan gebruik worden gemaakt van een display, welke geplaatst wordt op een plankje op de presentatiezuil.
Beauty Fun display: Deze display is bedoeld voor het tijdelijk aanbieden van verrassende, afwisselende beautyproducten. Dit om jongere doelgroepen aan te spreken en meer traffic te genereren in de winkels.