Home   ›   Onze displays bij Etos

Onze displays bij Etos

Wij produceren diverse displays voor leveranciers die worden geplaatst bij Etos. Daarbij is het belangrijk is dat klanten in de winkel in één oogopslag kunnen zien waar het over gaat. Want als zij de informatie op de display niet snel begrijpen, lopen ze door en dat is een gemiste kans. XCJ weet welke eisen Etos stelt aan de formaten, opschriften en bescherming van artikelen. We ontwerpen en produceren de displays volgens de specificaties van Etos volgens en leveren ze, desgewenst volledig afgevuld, op de gewenste locatie.

Etos vloerdisplay

Formaat (dxbxh in cm)

  • display: max 40 x 60 x 135
  • topkaart: hoogte max 30
  • rolly hoogte: max 15
  • totaal hoogte: max 180

In de vloerdisplays voor Etos wordt regulier assortiment geplaatst met een maximale verkoopwaarde van 150 euro. Etos plaatst geen nieuwe introducties in de vloerdisplays. Alleen producten die langer dan vier weken in het assortiment zijn opgenomen, worden in deze display gepresenteerd. Op de vloerdisplay mogen geen prijzen of acties worden gecommuniceerd, behalve wanneer het een 1+1 actie betreft. XCJ verzorgt het ontwerp volgens de specificaties, vult de displays af en levert ze aan bij het distributiecentrum van Etos.

Etos schapstrip

Formaat (hxb in cm):

  • afmetingen: 4 x 63
  • communicatiekaartje afmetingen: 8 x 9.5

Consumenten maken hun aankoopbeslissing vaak binnen een paar seconden als ze voor het schap staan. Extra communicatie op het schap trekt de aandacht. In de winkels van Etos is plaats voor vijf schapstrips waarop een communicatiekaartje kan worden bevestigd. De looptijd voor schapstrips bij Etos is twee weken. De schapstrip wordt bij bestaand assortiment geplaatst, mag een verkoopprijs bevatten en er kan één actie per strip worden gecommuniceerd. XCJ verzorgt het artwork en levert de strips met producten aan bij het distributiecentrum van Etos.

Etos actiekop-display

Formaat (dxbxh in cm)

  • display: max 25.5 x 50 x 25
  • topkaart: geen

De kopstellingen van een schap worden bij Etos vaak gebruikt voor speciale acties. XCJ zorgt met opvallende displays voor extra stopping power. Actiekop-displays van Etos hebben een looptijd van twee weken. Op de display worden geen prijzen of acties gecommuniceerd, tenzij het een 1+1 actie betreft. XCJ verzorgt het ontwerp, produceert de display en levert deze leeg aan bij het distributiecentrum van Etos. De actiekop-display kan bij Etos overigens nooit hoger zijn dan 25 cm in verband met een communicatie-uiting op de bovenste plank van de actiekop.