Hotspot health display voor Kruidvat
Wil je een hotspot health display voor Kruidvat laten maken? Bij XCJ ontwikkelen we effectieve displays die niet alleen de aandacht trekken, maar ook klanten inspireren tot aankoop. Op basis van jouw input en de richtlijnen van Kruidvat ontwerpen we een display die ervoor zorgt dat jouw producten opvallen en goed aansluiten bij de behoeften van de doelgroep. Vraag meer informatie aan.
Producten tonen in een hotspot health display
Kruidvat is een vertrouwde winkelketen waar met name gezondheid en verzorging centraal staan. Een hotspot health display helpt dan om specifieke producten zoals vitamines, supplementen en verzorgingsartikelen extra onder de aandacht te brengen. Met de juiste presentatie stimuleer je impulsaankopen en verhoog je de zichtbaarheid van je assortiment op een krachtige manier. Want wist je dat de meeste consumenten bijna wekelijks een Kruidvat bezoeken, bijvoorbeeld om shampoo, medicijnen of andere producten te kopen?
De naam hotspot display komt voort uit het idee dat er binnen de winkel een hotspot wordt gecreëerd: oftewel een plek waar extra veel aandacht van klanten naartoe wordt getrokken. Door strategisch te kiezen voor plekken met veel verkeer, zoals bij de ingang of in de buurt van de kassa’s, vergroot je de kans op spontane aankopen en trek je de aandacht naar de producten die je aanbiedt. Bovendien kunnen hotspot displays van materialen zoals karton, kunststof en zelfs metaal worden gemaakt.
De huisstijlrichtlijnen van Kruidvat
Per winkelketen verschillen de richtlijnen waar displays aan moeten voldoen. Kruidvat is onderdeel van de AS Watson Group, die voor Kruidvat en Trekpleister specifieke richtlijnen op basis van de huisstijl heeft opgesteld. We zetten een aantal op een rijtje:
- Alle displays moeten voor productie worden goedgekeurd door AS Watson
- De consumentenprijs en omschrijving van artikelen in hotspot health displays moet altijd gecommuniceerd worden aan klanten
- Displays moeten passen binnen de huisstijl van Kruidvat, zodat ze aansluiten bij het winkelbeeld
- Hotspot displays voor Kruidvat moeten origineel zijn en consumenten kunnen verleiden
- Een display moet volledig vervaardigd zijn uit golfkarton of massief karton. Er mogen geen andere hulpmaterialen gebruikt worden, behalve plastic trays voor make-up, presentatiehaken en plastic inschuifstrips voor de scankaartjes
- Displays moeten stabiel en stevig zijn
- De belading van de display is gelijkmatig verdeeld over de diverse niveaus
Meer informatie ontvangen over de richtlijnen van de AS Watson Group? Neem dan gerust contact met ons op, dan delen we de richtlijnen met je, zodat je weet waar je rekening mee moet houden voor het ontwerp.
Andere soorten displays
Naast hotspot displays zijn er nog vele andere displays die we kunnen ontwikkelen. Wat dacht je bijvoorbeeld van toonbank displays, schap displays, flank displays of health expert displays? Dit zijn types van displays die producten elk op een andere manier in de winkel tonen. Bovendien verschilt de locatie waar het display wordt geplaatst ook. Zoals de naam al zegt, worden toonbank displays op een toonbank geplaatst, wordt een schap display in een schap verwerkt en kun je flank displays aan de zijkant van bijvoorbeeld een stelling plaatsen om extra aandacht te trekken voor een product of merk. Tot slot zet je met een health expert display de spotlight op een product en koppel je het aan deskundig advies of gezondheidsclaims.
Contact
Via het contactformulier maakt u eenvoudig uw interesse kenbaar. Wij nemen contact met u op en en horen graag uw wensen aan voor volledig op maat gemaakte displays.
Design
Aan de hand van uw briefing gaan wij aan de slag. Op basis van uw input maken wij een ontwerp, dat past bij uw merk, bedrijf en product.
Eerste sample
Tevreden over het design? Wij maken dan een eerste, daadwerkelijk model. Als u tevreden bent starten wij met de productie van de rest. Van ontwerp tot fullfilment en handling, XCJ heeft alles in eigen beheer.
Levering
Als alle displays gereed zijn, worden deze afgeleverd. Nu kunt u op hoogwaardige wijze uw producten promoten.
Neem contact op
Een maatwerk hotspot health display voor Kruidvat laten ontwikkelen en jouw producten effectief onder de aandacht brengen bij klanten? Wij maken al jaren displays voor Kruidvat en Trekpleister. Neem vandaag nog contact op met XCJ, dan adviseren, ontwerpen en ontwikkelen we samen een krachtig display voor in de retail.
Mycosan healthdisplay
Klant: MycosanProduct: GeneesmiddelenDeze health expert-display wordt geplaatst bij Kruidvat en is één van de vier displays…
Fluimucil OTC-display Kruidvat
Klant: FluimucilProduct: Geneesmiddelen Deze OTC-display wordt geplaatst op de permanente OTC/VMS-display van Kruidvat en is één…
Hero Pimple Patches display
Klant: Hero Product: Cosmetische producten Productinformatie (bron: Aspirebrands) Deze bewezen hydrocolloïde patch verwijdert moeiteloos de viezigheid…
Voor wie wij produceren
Zie hier een aantal van onze opdrachtgevers waarvoor wij displays ontwerpen en produceren.