Verpakkingen
XCJ Reclameproductie ontwerpt en produceert al 15 jaar met veel succes verpakkingsmateriaal voor de cosmetische en farmaceutische industrie. Wij zijn dan ook gespecialiseerd in teksten en vertalingen voor cosmetische, lifestyle en OTC producten. Wij zijn goed op de hoogte van de regels (KAG/KOAG) die gelden voor teksten op verpakkingen. Ook kennen we de huisstijlen van alle grote winkelketens en passen deze toe op uw promotie-uitingen.
Voor wie wij produceren
Zie hier een aantal van onze klanten waarvoor wij al 15 jaar verpakkingen ontwerpen en produceren.
Van complex naar efficiënt
Van complex naar efficiënt: De evolutie van (kartonnen) display-eisen in de retail In de snel veranderende wereld van retail en winkelpromotie heeft (kartonnen) display- en promotiemateriaal een indrukwekkende evolutie doorgemaakt. Waar het vroeger draaide om grootse, opvallende of complexe ontwerpen, ligt de focus tegenwoordig veel meer op standaardisering en het naleven van formule regels van…
Onze displays bij Kruidvat
Onze displays bij Kruidvat Bij XCJ reclameproductie weten we precies wat er nodig is om producten goed in de spotlight te zetten. Als expert in het ontwikkelen, produceren, invouwen, afvullen én distribueren van kartonnen displays, bieden we speciaal uitegkiende oplossingen die perfect passen bij de dynamische wereld van de voedingssupplementen en cosmetische industrie. Onze displays…
Hercertificatie ISO9001
XCJ reclameproductie weer met succes door de hercertificatie ISO9001 Onze ISO 9001 certificering betekent dat we strikte kwaliteitscontroles en continu verbeterprocessen hanteren. Hierdoor kunnen we eventuele problemen snel opsporen en oplossen, en blijven we onze processen steeds verder verbeteren. Het resultaat? Meer efficiëntie, minder fouten en meer vertrouwen van onze opdrachtgevers in wat wij doen….
Display Pluggerz nú bij Kruidvat
Kruidvat Health display Pluggerz nú bij Kruidvat Deze nieuwe display van Pluggerz staat de komende weken in de schappen van de Kruidvat filialen! Leuk detail is dat er een oordop aan de display is bevestigd, zodat er gevoeld kan worden hoe zacht het materiaal is. Product en actieomschrijving (Bron: Pluggerz) De oordoppen hebben een uniek…
Het boeien van klanten
Het boeien van klanten door middel van aantrekkelijke verpakkingen en uitgekiend POS-materiaal In het competitieve retail landschap zijn aantrekkelijke verpakkingen en strategisch ontworpen Point-of-Sale (POS) materialen cruciaal voor het aantrekken en behouden van klanten. Deze elementen spelen een sleutelrol in consumentenbeslissingen, waarbij een directe invloed wordt uitgeoefend op de koopervaring en merkperceptie. Verpakking als communicatiemiddelEen…
Het belang van aantrekkelijke verpakkingen
Als je geen Cupido bij elke retailer aan het werk hebt: Het belang van aantrekkelijke verpakkingen voor cosmetica en consumenten gezondheidsproducten In de hedendaagse competitieve markt van cosmetica en voedingssupplementen speelt de verpakking een cruciale rol in consumentengedrag en merkperceptie. Een effectieve verpakking dient niet alleen als een beschermend omhulsel maar ook als een stilzwijgende…